Recenze (63)
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
MUSÍM dát tu povrchní, holčičkovskou čtvrtou hvězdu za Heathe Ledgera a jeho úsměv. Bože.
Pelíšky (1999)
Perfektní film. Jeden z nejsilnějších filmových zážitků vůbec. Jsem pyšná na českou kinematografii.
Sólista (2009)
Nemůžu si pomoct, ale z mýho laickýho hlediska by to mnohem líp vypadalo jako opravdový dokument. Celou dobu mě trapně napadalo, že je to na takový námět moc ''americký''. Chvilkama trošku kýč, emočně mě to zkrátka nezasáhlo.
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
V životě jsem se na čsfd nesmála tolik, jako při čtení komentářů k tomuhle seriálu. Ale já mám tu paní ráda! Připomíná mi ošklivější verzi mojí dětský praktický lékařky a koukala jsem se na ní s babičkou o prázdninách. A tak jí mám spojenou s příjemnými časy a úvodní znělka mi přijde roztomilá. Plus šíleně vtipný dámský outfity, až je mi z toho těch ženských líto. Díky za zpříjemnění čtvrtečního dopoledne : TheMaker, Shit // .. Ještě teď se směju.
Na dotek (2004)
Smutná, cituplná krása.
Californication (2007) (seriál)
Už jenom to, že tam hraje David Chudovny s Nataschou McElhone posouvá tenhle seriál o další dvě hvězdy dopředu. Soundtrack, Madeleine Martin, skvělej scénář a dialogy, to už jsou prostě jenom třešničky na dortu. A přesto všechno mi to nepřirostlo k srdci tolik, jak jsem si myslela, že se stane. Škoda.
Shrek Třetí (2007)
Já fakt nechápu, jak může mít Shrek Třetí míň procent, než debilní Zvonec a Konec, lidi. Vždyť je to tak vtipný! Princezny, Růža, ''Dej sem dítě'', ještě více kocoura, fajn příběh, revoluce, ''Sklapni, Wendy'', zhrzenej krasoň, ''Kde jsme to skončili?'' a do toho všeho soundtrack s klasicky úžasnými Eels a Paulem McCartneym. Paráda.
Kuře na švestkách (2011)
,,Ano, Nassere - Ali, někdo se za tebe modlí.'' Alazar úžasnej. A nevím, jestli je to tou okouzlující francouzštinou, ale nevyplněná láska Irene a Nassera - Ali mě svojí klasickou elegancí tak uchvátila a roztrýznila, jako v poslední době žádná. Film s tou nejsladší příchutí švestek... Rozkošně, hořce, úžasně patetický.
Kill Bill (2003)
Baví mě to, miluju to. Soundtrack, atmosféra, úžasná Uma, kuchyňská scéna, nicméně Bill tam ještě pořád chybí. I přes to je to prostě.. Nářez.
Madagaskar 3 (2012)
,,This Lady really starts to freak me out.''