Recenze (130)
Kmotr II (1974)
Výborné dílo, ale první díl to nepředčilo.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
K začátku jsem nevěděl, co od toho čekat, ale nakonec se z toho vyklubal vynikající western film.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Když jsem si ten film pustil, tak jsem si říkal, že si z tohohle asi na zadek nesednu, ale jo, sedl, fakt že jo!
Na odstřel (2009)
Na 5* to není, ale dávám 4* s čistým svědomím.
Kmotr (1972)
Jedním slovem "dokonalost". I přesto, že je film tak dlouhý, tak po celou dobu si dokáže udržet pozornost diváka.
Proroctví (2009)
Tak mě to bavilo a ten "konec" to tak zkazil, že z potencionálně výborného filmu to udělalo obyčejný povrchní snímek.
Duch žraloka (2013) (TV film)
Stálo mě to hodně sil, abych to vůbec dokoukal do konce. Nejhorší film se žraločí tématikou, jaký jsme kdy viděl.
Americký sen (2010)
"Ten kdo obětuje svobodu za bezpečí, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečí." Ben Franklin
Probudím se včera (2012)
Když jsem se rozhodl se na to kouknout, trochu jsem se bál, že to bude hodně slabé, protože české komedie za moc nestojí (ty novodobé). I přes všechny obavy film velmi příjemně překvapil, hlavně hláškami, které jsou opravdu výborné.
Nezvratná diagnóza (2011)
Skvělá podivána! Co na to, že nápad nebyl nikterak originální, ale bavilo to a to je hlavní. 70%.