Recenze (130)
Hačikó - příběh psa (2009)
Skvělý film, po dlouhé době film, který mě opravdu dojel, chytne za srdce.
Prokletý ostrov (2010)
Já tyhle promyšlené filmy miluju a navíc, Leonardo skvěle sedí (viz toto, Počátek...).
Letadla (2013)
Skvělá nedělní oddechovka. Nejvíc mě tam bavili komentátoři, hned jsem si připadal jak u sledování nějakého zápasu, skvělý výběr.
Sbal prachy a vypadni (1998)
Skvěle vymyšlené, pobavilo.
A-Team: Poslední mise (2010)
Tak todle nemělo chybu! Skvělé po všech stránkách, vyzvednul bych hlavně akce a hlášky.
Plán útěku (2013)
Tak tohle bylo parádní, mě se tam nejvíc líbil Stallone, ten to prostě zvládl na 1*!
Monstrum (2008)
Já teda nevím, co se na tom tak strašně líbilo ostatním, ale v podstatě tam o nic nešlo, jediné, co jsem si z toho filmu odnesl je to, že mě z toho bolely oči, jak tam mával s tou kamerou.
Jumper (2008)
Musím říct, že mě se to líbilo, ale je fakt, že jsem v poslední době čím dál míň náročnej, ale po náročném dni tohle skvěle splní účel.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Film postavený na hláškách, naštěstí to funguje.
Legendary (2010)
Výborné téma, výborné zpracování. Film je nabitý emocemi přesně tak, jak to mám rád.