Recenze (16)
Ve Spessartu opět straší! (2010) (TV film)
Jak byla původní série skvělá, tak tohle "pokračování" je opravdu otřesný..
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Zombies na vysoký a Abba? Perfektní!
U konce s dechem (1983)
Nemám rád remaky..
Cesta (2009)
stejně skvělé jako kniha, což se většinou u filmů nestává + perfektní soundtrack což u knihy není. jediná škoda, že jsem už na začátku filmu naprosto přesně věděl co se stane a jak to dopadne, ale tak to je u všech filmů, jejich knižní předlohu jste četli.
Hranice ovládání (2009)
nevěřil jsem komentářům ani hodnocením a šel se na to podívat, abych se sám na vlastní oči přesvědčil. ano, ten film jen skutečně mrdka
Díra (2001)
divné, z počátku zmatené a ke konci velmi prvoplánovité a očekávané. Thora Birch zabírá ve filmu až moc prostoru a logika scénáře je přinejmenším...nelogická
Ocas ještěrky (2009)
kamera je pěkná. některé scény jsou pěkné. gabriel není nejhorší. retrospektivní záběry nejsou špatné. ale o čem ten film má proboha být? scénář (jestli vůbec nějaký) děravý jak řešeto. ono to je chvílema hezké, ale tak nějak o ničem. vlastně úplně o ničem. kde v tom "utopili" 21m by mě celkem zajímalo
Motorkáři (2003)
závod silničních motorek na neoraném poli? to už snad přehánějí
Quantum of Solace (2008)
Rychlé. Akční. Občas zmatené. Občas nepovedené. Občas nudné. Poslední 2 minuty před titulky dokonalé. Horší než Casino, lepší než většina s Brosnanem. Skvělé
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Geniální seriál o "správných" klucích z kasáren, o problému s řízky, o tom jak je Zounar férovej kluk a za odměnu i lampasák, o tom jak se ztrácejí samopaly a Majkl má všechno na háku. A scéna ve vlaku v pvním díle, kdy všichni tak krásně pějí....ta se nedá zapomenout