Recenze (162)
Bohové Egypta (2016)
Líbivě udělaná ptákovina. V určitém stavu mysli je ten film docela slušný. Osobně mě bavily spíše vedlejší postavy, jako bůh moudrosti. A musí se nechat, že Butler si svého záporáka užil. Příběh klišovitý, připomíná jižní verzi Thora. Snad nebude druhý díl :D
Proroctví (2009)
Zajímavý nápad, který přepadá do přehrávání všech herců... Ale co, blíží se konec světa, tak si to můžou dovolit. Začátek filmu fajn, nápad na konci taky, ale jinak průměr.
Orel Eddie (2016)
Civilnější pojetí jednoho z neuvěřitelných sportovních výkonů. Místo Kokosů na sněhu tady máme spíše komornější snímek o splnění jednoho snu, řízlý americkým ždímáním emocí...
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Jak mě kdysi dávno okouzlila jednička, tak tady se to nepovedlo. Zůstal sice Marv, ale příběhy spíše pokulhávají, protože všechny dobré patrony se vystřílely v prvním díle... Možná ještě příběh Gordon-Levitta by šel, ale jinak spíš průměr.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Možná jsem zaujatý, ale marvelovky mě zkrátka baví více... Tady se dlouho buduje atmosféra, ale jsou tam obrovské logické kiksy, což celou snahu totálně pohřbí. Superman zachraňuje Klid, Batman svět a jen Lex ví, co a proč dělá, i když je to magor. Prostě je tenhle film zřejmě tvořen pro fandy a ostatní, ať se s tím poperou sami. Akce na konci, to je jen počítačový chaos, ale jako velké finále beru.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Děj byl velmi plochý (zajímalo by mě, jaká byla románová předloha...), ale akci, ač smrdí počítačem víc než kilo česneku, Bekmambetov prostě udělat umí. Rozhodně zajímavý pohled na válku severu proti jihu :D
Dracula 2000 (2000)
Tohle je prostě guilty pleasure, vím, že je to špatné, ale prostě dětství a puberta se neptají...
Pád Bílého domu (2013)
Jej, to bylo hloupé, americký patos, kdy prezidenta zachrání ten nejchytřejší, nejdrsnější a jedinečný profík (navíc se nebojí poslat velitele ozbrojených sil do háje), který dostal vyhazov a udělá vše, aby dostal svůj job zpátky, včetně likvidace desítek Korejců několika headshoty. Každopádně musí Brity těšit, že amerického prezidenta, potažmo celý kontinent zachránil Skot :D Záporák má sice nějaký plán, ale v podstatě nevíte jaký a co tím vším sleduje. Navíc má vypadat drsně a to se nějak nedaří... V devadesátých letech by to byl možná nadprůměr, dnes odpočívárna na večer, kdy nevíte, co dělat.
Purpurový vrch (2015)
Mimořádně předvídatelný film, což jsem prostě nepřekonal (výkřik z kina "proč tam lezeš?!" plně vystihuje), ale s tím, že to je vizuálně del Toro v plné formě, zkrátka nádherná podívaná. Silné tři, slabé čtyři hvězdy, třeba se to časem uleží na vyšší hodnotu...
Zlodějka knih (2013)
Je mnohem těžší psát o filmu, který je podle knihy, protože člověk má vlastní představu. Problém číslo jedna - hrdinka mě neoslovila; problém číslo dva - obrazová složka snímku nevykreslila takové emoce jako knížka; s tím, že mi tam hodně chyběla emočně silná scéna s Maxem... Poctivé zpracování knížky, technicky a u většiny herecky nelze co vytknout, ale knížka je založena na emocích, které je nutné v tomto filmu hledat. Úžasná Emily Watson!