Recenze (9)
Rusalka (1962)
Au, moje hlava, to se nedá poslouchat, ještě kdyby jim šlo rozumět slova 🤔
Noci v Rodanthe (2008)
Ať si říká kdo chce co chce,ale mně se ta romantika moc líbila.
Znalec psí duše (2004) (seriál)
Výbornej typan.Jeho metody se mi velice zamlouvají.Některé díly jsou tak dojemné,že mi ukápne i slzička :-)Za mě 10 hvězdiček ;)
Dobrovolná oběť (2006)
Dost nechutný film na zblití!
Škola rocku (2003)
Skvělá hudba,která dokáže rozproudit krev v žilách.http://www.youtube.com/watch?v=b9iOk8PqkKs&feature=related
Jako malé děti (2006)
Musela jsem se hodně překonávat,abych to vydržela až do konce,pro mě to byla velká nuda a navíc scény s pedofilem!blééé...Byla jsem dost znechucená!!!
Krvavý sport (1988)
Můj nejoblíbenější film z dětství.
Princezna Mononoke (1997)
Před deseti lety to bylo mé první setkání s japonskou animovanou tvorbou a já byla doslova unešena tím úžasným příběhem a tou fantazií okolo. Vydrželo to do dnes
Vrána (1994)
Vrána patří k těm několika filmům, které jsou pro mě srdeční záležitostí. Skvěle napsané, výborně zrežírované, vizuálně i herecky se mi moc líbí. Film má v sobě jisté cosi navíc, co mě oslovuje...