Recenze (238)
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Jedná se už asi o klasiku...komedie je to perfektní, ale prostě na pět * to nemá...dost mně tam vadí ta šílená přeslazenost...
Rosewood Lane (2011)
Rosewood Lane je koukatelný průměrný thriller....ale upřímně tak pitomé rozuzlení už jsem dlouho neviděl. Shlédnuto kvůli Rose McGowan...
James Dean (2001) (TV film)
Krásný životopisný film, kde je James Franco naprosto nepřekonatelný a je z něj James Dean jako vyšitý...
RuPaul's Drag Race (2009) (pořad)
Good luck, girls, and don't f*ck it up!
Desecrated (2015)
Když pominu ty pitomé dialogy a přehnané emoce, tak se to jako TV film dá a docela to uteče....
Polednice (2016)
Z filmu mám dojem, že tam chybí tak zhruba 40 minut...Nějak jsem nepochopil propad hlavní postavy šílenství....
Blair Witch: 20 let poté (2016)
Zábavných bylo možná posledních 10-15 minut filmu...totální zívačka, ve které nejde téměř nic vidět, takže stačí poslouchat zvuky...
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Asi poslední American Pie co stojí za to ....
Howl (2015)
Jeden dopravní prostředek, skupina cestujících a nebezpečí venku....pomalá napínavá vyvražďovačka.
Mumínci (1990) (seriál)
Tento seriál má pro mě silný nádech nostalgie...už tou úvodní melodií.