Recenze (49)
Kapitán Phillips (2013)
Dobre udelanej snimek,jen ten scenar je trochu mimo. Tolkk nelogickejch chyb uz jsem dlouho nikde nezahledl.
Králové léta (2013)
3,5 hvezdy,zaokrouhluje se nahoru,takze 4 tam nakonecjsou!
Nepřemožitelný (2006)
Neurazi ale ani nezanecha velkou stopu. Určitě jsou lepší sportovní filmy i filmy o NFL ale na tech par minut to zabaví.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Po prvnim traileru jsem očekával ultra slátaninu a mix godzily a transformers nakonec jsem to dostal oboje ale zas tak velká slátanina to nebyla a bavil jsem se celé 2 hodiny. zasloužené 3 hvězdy
Děcka jsou v pohodě (2010)
Docela dobrej filmeček. Ale v celku o ničem.
Elysium (2013)
Bohužel to nemělo ten WOW efekt jako District 9. Ale i tak je to nadprůměrnější sci-fi. A v kině mě to bavilo. :)
Skins (2007) (seriál)
První parta byla zajímavější než ta další...tzn po 4 seriích za 4 hvězdy.
500 dní se Summer (2009)
Po 4. shlédnutí jsem nadšen stejně jako při první projekci. Tento kousek mě sedí osobně dost na míru. Když pominu parádní to okolo, supr soundtrack, casting,grafika a herecké výkony, tak ten běžný životní příběh kdy chlapec potkal dívku je pro mě tak příjemně reálně podaný že se na to dá koukat furt dokola a asi to neomrzí. P.s. J.G-Leqitt je samec :) a tenhle film je jeden z důvodů proč je u mě v oblíbených;)
Podfukáři (2013)
Trailer navnadil ale skutečnost byla jiná. Nesympatická "hlavní" čtveřice(3 puboši plus Woody), celkově moc dlouhé a zbytečně překombinované. Bohužel jsem se moc nebavil je mě to líto.
Nesmiřitelní (1992)
Western jako žánr zrovna moc nemusim a proto ani nemám moc rád to pomalejší tempo co v těchto filmech je. Ale určitě tady v tomhe filmu je poznat kus dobrého řemesla. Na oscara bych to taky asi neviděl ale co už.