Recenze (57)
Země zločinu - Zločin na hranicích (2022) (epizoda)
Co to bylo? Po půl hodině jsem to vypla, nedalo se na to dívat ani poslouchat. Čeští herci jsou dabováni někým jiným, žádný příběh, nezajímavé postavy, nebylo to dramatické ani vtipné!
Pýcha a přemlouvání (2022)
Tak tohle se opravdu moc nepovedlo. Bylo tam pár dobrých momentů, kdy jsem se i zasmála, ale celkově to působilo nuceně a nesympaticky. Z herců se mi překvapivě líbila jen Dakota, jinak je to obsazení hrůza. Cosmo se celou dobu tvářil, že je po mrtvici a ostatní byli na facku. Ústřední dvojici jsem tu lásku vůbec nevěřila. Na spravení si pustím jakoukoliv jinou adaptaci od Jane Austen!
Paříž 15:17 (2018)
Překvapuje mě, že to natočil Eastwood, jeho filmy a styl vyprávění miluju, ale tohle bylo o ničem.
Rebeka (2020)
Bohužel miluju knihu a verzi od Hitchcocka, takže tahle moderní verze, kde je všechno jinak, mě neuspokojila. Trochu to zachránila Kristin Scott Thomas a Lily James, která byla jako obvykle roztomilá. Ostatní postavy, které byly v knize důležité, zde byly zbytečné.
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Už dlouho jsem neviděla nic tak zbytečného. To byla komedie? Aha, já se zasmála jednou a už ani nevím čemu. Je to film, který se vám hned vypaří z hlavy a to je dobře, protože bůhvíco by mi tam ještě udělal za guláš :)
Vražedné alibi (1995)
V půlce jsem to vypnula. Zajímavé herecké obsazení, které tam ale předvádí něco hrozného a ten scénář je strašný. Je spousta mnohem zajímavějších filmů na podobné téma.
Bohemian Rhapsody (2018)
Za film 4*, ale za Rami Maleka 5*, opravdu exceluje.
Tenkrát v ráji (2016)
V polovině jsem to vypnula, to se fakt nedalo. Nic se tam nedělo, nikdo nehrál. Podle traileru to vypadalo na jiný film.
Dej mi své jméno (2017)
Není to špatné, je to důkladný náhled do duše mladistvého. Ale myslím, že až zbytečně důkladný. Některé pasáže jsou zbytečně zdlouhavé a některé prostě jen zbytečné, a tak film, který má přes dvě hodiny, mohl mít i méně než 1,5 hodiny. Závěr je ale moc povedený a nejlepší z filmu je asi hudba, která ho činí snesitelnějším. Herecké obsazení neurazí ale ani neohromí.
Kouzlo přítomného okamžiku (2013)
Mám ráda Milese i Shailene, ale tohle se nepovedlo. Oba hrdinové jsou na facku, Sutter za to, jak je nezodpovědný a egoistický a Aimee za to, jak je naivní. Film nic nepřináší, neodnáší a ani jsem se moc nepobavila. Naštěstí má jen 1,5 hodinu. A na toto téma byly natočeny mnohem lepší filmy.