Recenze (210)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Dvojka nejlepší ze všech. Ať vidím Roberta Patricka v jakékoli jiné roli, vždy pro mě bude T1000. Fenomenální.
Zůstaň nablízku (2017)
Asi jsem zasažen dokumentem Děti úplňku, který jsem viděl o dva dny dříve...,ale tohle moc jako autismus nevypadalo... nejsem odborník,to opravdu ne. Jinak příjemné road movie.
Skutečné vraždy: Ztracená lebka (2015) (TV film)
Pro tu večerní tv pohodu to není zlé
Marmaduk (2022)
Nejvíc asi pobavila postapokalyptická scéna po ulevení si Marmaduka. Jinak děs a hrůza.
Muž od Sněžné řeky (1982)
Nedokoukal jsem. Hudba šílená.... střih.....pane bože,tak špatný jsem neviděl snad ani v céčkovým filmu .
Miluji tě modře (2017)
Hudba opravdu oskarová Markéta Irglová? 🤦
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
To je taková blbost, že jsem ty čtyři prostě dát musel... 😁
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
Nenadchne,ani neurazí. Nejlepší výkon (paradoxně) Ivan Trojan.
Útes smrti (2010)
Tak po dlouhý době jsem prožíval příběh s hrdinama příběhu. Nejspíš tomu tedy pomohl i fakt, že je to podle skutečné události. Neumím si představit tu hrůzu a bezmoc. Já bych měl v neoprenu tedy nastláno už dávno...
Hvězdná pěchota 3: Skrytý nepřítel (2008)
Trojčlenka jen kvůli náborovým spotům a zpravodajství. Vždy pobavilo.