Recenze (306)
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
Annie Murphy za plný počet !
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Wick na sterodioch. Fast & Furious medzi akčnými filmami. Priamočiara účelovka s najlepším obsadením z celej série. Adkins a Skarsgård potešili.
Invalida (2023)
Toto je jasná ukážka toho, že slovenskí herci dokážu hrať naozaj na úrovni, stačí ich len vytiahnuť z toho skurveného televízneho formátu a dať im adekvátny priestor. Jojka a Markíza doslova zabíja herecký potenciál u každého jedného nádejného herca. Hološka je fakt geniálny !
Černé zrcadlo - Patnáct milionů meritů (2011) (epizoda)
Kaluuya bol vynikajúci !
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Adekvátny update značky EVIL DEAD. Pre mňa rovnako poctivý zárez, ako Alvarezov flick. Čistý chaos, helter-skelter, jatka utopené v krvi a poctive efekty. Neni o čom, toto je luxus.
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
V prvom rade ďakujem mojej manželke, že to sledovala aj napriek tomu, že som na to občas pičoval 🤣 ... No každopádne objektívne : Nech už to kolíše medzi sériami akokoľvek, toto je sakra trefná dráma, ktorá extrémne kriticky poukazuje na americkú prehnitú justíciu a väzenský systém, z ktorého sa stáva súkromný sektor. Niektoré postavy za tie roky naozaj prirastú k srdcu, a posledná séria s vynikajúcim a finále bola adekvátna bodka.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Flanagan akoby Kingovi z pera vypadol. Excelentná teologická rozprava plná dialógov, ktoré vo mne zanechali silný a trvalý dojem.
All of Us Are Dead (2022) (seriál)
Train to Busan na steroidoch ! Mal som trocha obavy z celkovo prestrelenej stopáže, no postavy som si naozaj obľúbil a prirástli mi k srdcu... Okrem fakt nabitej jazdy je to aj pekny príbeh o priateľstve.
Matilda (1996)
Hymna všetkých osamelých detí, ktorým nechýba fantázia.
Rodina na baterky (2021)
Existuje lepší dôvod na zblíženie rodiny, ako globálna katastrofa ?