Recenze (283)
Krematorium (2024) (seriál)
Vtipné dílko, které balancuje na hranici mezi černým a nevkusným humorem. Většinou na daří nespadnout na stranu trapného humoru, s výjimkou 4. dílu, který do trapnosti zabředl hodně hluboko a si by tam vůbec být nemusel.
A máme, co jsme chtěli (2023)
Až na ten motiv s prstýnkem dobrý. Trošku předvídatelný, rozhodně k zamyšlení.
#annaismissing (2023)
Nejlepší český film za poslední dobu. Ponaučení: nevěřte na internetu raději vůbec nikomu.
Bod obnovy (2023)
Výborné herecké výkony zabírané skvělou kamerou, dialogy snad psala AI nulté generace!
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
TV sebeironie se spoustou kameí. Tomuhle stojí za to věnovat jeden večer, tj. 4 hodiny v kuse.
Docent - Série 1 (2023) (série)
Dost dlouhé a pomalé místy vtipné jindy nevěrohodné.
Muž, který stál v cestě (2023)
Historicky mírně nepřesný, ale velmi důležitý film.
Oktopus (2023) (seriál)
Mírně kolísavá kvalita jednotlivých dílů, jako celek výrazný nadprůměr žánru.
Postpráce (2023)
Zajímavé srovnání reality v různých zemích. Nepodmíněný příjem asi bude do budoucna tématem.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Schematické, překombinované, kamera byla asi nejlepší.