Recenze (83)
Dej mi své jméno (2017)
Hnus, Tento typ romantiky ozaj nemisím, Zamknúť do trezoru a schovať najmenej 7 poschodí pod zem.
Hra o jablko (1976)
Dobré ale hudba príšerná, čo je dosť neobvyklé u českých filmov.
Král Šumavy: Fantom temného kraje - Nevěsta (2022) (epizoda)
No super. škoda, že budem musieť čakať dalšie 4 roky ak sa dožijem na pokračovanie.
Notre-Dame v plamenech (2022)
Výborne spracovaný film. Kam sa neho hrabú niektoré americké katastrofické odpady. Pekne spracovaná neschopnosť parížskych hasičov prísť včas na miesto požiaru, aj keď treba povedať, že nie z ich viny . No najviac bila do očí skutočnosť, ako nechali kompetentní túto národnú pamiatku svetového významu zanedbať.
Oběti války (1989)
Výborný film, ktorý ukázal nezmyselnosť vojny vo Vietname. Cynizmus amerických hrdinov nepoznal hranice. Tak trochu to poukazuje na hrdinstvo američanov v Ukrajinskom konflikte a ich prilievanie oleja do ohňa takpovediac spoza bučka. Teším sa na film, ktorý bude práve o súčasnej vojne na Ukrajine.
Láska v divočině (2012) (TV film)
Výborný film, má to hlavu aj pätu, sympatickí herci, dobrá oddychovka.
Bábovky (2020)
jeden z najhorších českých filmov aké som videl. No a ešte niečo. Len úplný dement dá do popisky filmu , že je to komédia. Tam nebolo do smiechu absolutne nič. Nezachránil to ani Ondřej Vetchý, kvôli ktorému som to pozeral.
Zrozen k jízdě (1991)
No podľa mňa nič moc, bola to taká zlátanina rôznych žánrov a nič poriadne. Dalo sa to raz pozrieť.
Mládí v Oregonu (2016)
Tak kto toto označil ako komédiu je čistý idiot. Viac nič, ale inak film sa dá pozrieť. Problematika eutanázie je rozpracovaná celkom vydarene. Ale ako som už napísal, s komédiou, ten film nemal nič spoločné.
Na útěku (2005)
Prekvapivo dobrý film. Trochu iné ako Utečenec s Harisonom Fordom.