Recenze (65)
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Nářez
Princezna Mononoke (1997)
Prostě neskutečnej mazec
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Nedochází mi, jakto, že to má tak nízké hodnocení... Dle mého, jedna z nejlepších komedií z barového prostředí... Možná proto. Kdo nedělal za barem, tak to prostě nepochopí, ale kdo jo, tak si sám musí vzpomenout, jak se u toho vyřádil. Hodnocení pod 4 hvězdičky prostě neberu :D ... mimochodem, KOZEL, všichni jste zas*aný buze*anti
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Charlie je hrdina každého svobodného muže. Alan je prostě příživnickej klasik a Jake je Jake... Málo chybí k dokonalosti, ale některé díly a vtípky pokulhávaly, proto je 4 hvězdičky i tak super
Univerzální uklízečka (2005)
Na čtyři hvězdičky jít bohužel nemůžu, ale i tak je to dobrá "černá" komedie, hej?
Volání rodu (1977)
Shlídnuto po letech a musím říct, že to nebylo zas tak špatný, jak jsem myslel 60-70%
Batman a Robin (1997)
Strašná a úchylná sra*ka. Dnes jsem se na tohle "veledílo" koukal a moje hodnocení s rychle blížilo k nule. Do mínusu bohužel jít nejde. 0%
Elysium (2013)
Zajímalo by mě, jak Damonovi navlíkli to béžový triko pod exoskelat a ne na něj :D
Godzilla (2014)
Totální sh.t !!! Utopenej ve tmě. Bez náboje, bez příběhu, neskutečná donebevolající nuda...
Lucy (2014)
Tak zlý to nebylo, ale když to srovnám s Limitless/Všemocný, tak je to spíš podprůměr, ale bez srovnání by se na to dalo koukat. Nenudil jsem se, takže ***