Oblíbené seriály (5)
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Ministerstvo švihlé chůze nebo Španělská inkvizice. Račte si vybrat. Ale snad obojí.
Červený trpaslík (1988)
Nejen pro čtenáře Stopařova průvodce po Galaxii, ale myslím, že právě oni nekonečný vesmír Červeného trpaslíka zvlášť ocení.
Simpsonovi (1989)
No to už je let co mě tento seriál provází životem. Některé díly jsou nechtěně provázány s novodobou historií( Město New York versus Homer Simpson)
Šumná města (1995)
To co tady někteří vyplodí při značkování svého odpadového patníku nad tím zůstává rozum stát. Výborná pocta slavným i zapomenutým architektům.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Film trvající 10 hodin by skousl asi málokdo, avšak kino by tomuto parádnímu válečnému seriálu slušelo.