Recenze (1 100)
Světová invaze (2011)
Skoda par dementnich prepalenj dialogu pretekajicich patosem, jinak v ramci zanru velmi slusna podivana... triky i akce bezvadny. Lepsich *** a 1/2 protoze jsem od toho ani nic jineho necekal ;o)
Legenda o sovích strážcích (2010)
Takova hezka animovana sovi fantasy.... pribeh klasicke pohadky, ktera nicim neprekvapi, ale velika poklona animatorum a grafikum... asi nejhezci a nejdetailnejsi animak zatim vubec ;)
Vexille 2077 (2007)
Muluju scenare Japonskejch filmu... protoze nezejedou podle par zabehnutych sablon jako americani... nebojej se nechat umirat hlavni hrdiny, obycejny lidi, deti, napsat sceny kde hrdina musi udelat kontroverni az obcas velmi drsne amoralni veci... proste to ma koule a neni to jenom o cerne a bile...
Machři (2010)
Prekvapive velmi vtipna komedie ikdyz mistama s ponekud carzy a mozna az feklanim humorem :o) Ale na dost mistech filmu sem se uprimne zasmal a o to u komedie preci jde v prvni rade ;o)
Sním či bdím? (2001)
Takovej zvlastne ukecanej film doslova na tripu :_) Zajimavy myslenky strida slovni prujem a naopak... snova "realita" nebo realita "snu" ;o)
Banda amatérů (2008)
Mila mala britska komedie s inteligentnim humorem ;)
Cizinec (2010)
Neurazi, nenadchne... da se na to koukat + jedna opravdu vyborna hlaska o plastice obliceje uplne nazaver ;o)
Miranda (2009) (seriál)
Tak tahle slecna je vazne hodne ftipna :o)))
Saltová (2010)
Takova o dost hloupejsi variace na Bournea v sukni... zabili ste mi mileha z NDR a ja vas ted pobiju vsechny... zli belosi, hodny cernoch... bavi to jeste nekoho? Jinak celkem slusne natocene, skoda toho scenare... Angelina ale fakt neni Matt ve forme, takze velmi tezko uveritelne bitky s tema nej agenty tajne sluzby... :oT
Generace Singles (2011)
Casosberne dokumenty mam rad, predevsim proto, ze v nich vystupuji realni lide a jejich realne pribehy. Tento film vsak zdaleka nedosahuje kvalit dokumentu treba pani Trestikove. *** btw... Seznamovaci akce radia Krokodyl, to byl ale opravdu mazec :o)))