Recenze (138)
Ticho před bouří (2019)
Ten moment, keď si forma inteligencie uvedomí samu seba, je zlomovy okamih, kde sa jeden dej končí, ale další začína.
Šestka - znamení zla (2004)
Oh, to velmi bolelo....
Vrať se do hrobu! (1989)
Zbytočný film, ktory sa snaží tváriť že je o niečom. V Skutočnosti to, čo sa scenaristi posnažili natiahnúť na 96 min., tak priemernemu človeku dôjde za 5 minút. Totálne zbytočný film, ktorý vznikol na konci zbytočného režimu.
Paříž 15:17 (2018)
Dokonala majstrovska praca, v kazdom smere.
Pán Ježiš na návšteve (2013) (TV film)
Film, ktorý zobrazuje absurditu ľudského života, alkohilzmus krížený s tradičným náboženstvom, v bohom zabudnutej dedine, kde ľudia obmedzení vlastným poznaním, hľadajú dôvody, prečo vlastne žiť.
Kolonáda (2013) (seriál)
V porovnani s inymi SK serialmi vsadzaju tvorcovia serialu na bezny zivot a problemy beznych ludi. Podla mna je to dokonaly serial vratane hereckych vykonov.
Americký ninja 3 (1989)
Debilita najvyssej urovne.
Banklady (2013)
Hned v prvom momente ma uputala perfektna retro scena a herecke vykony, prihliadnuc na smrtelnu nudu pri praci v tovarni, sa mi zachcelo ihned vylupit banku, zhrabnut prachy a odletiet na Capri. Pochybujem vsak, ze k tomu najdem taku dobru babu ako je Nadeshda Brennicke v tomto filme. Film je robeny podla mna velmi dobre, bez klasickych klise, z dobrou kamerou a bez nudnych sablon. Super.
Dáždnik svätého Petra (1958)
Je to super pohodicka, mam rad taketo lahke romantiky, kiez by to bolo take lahke aj v nasom zivote. :)
Interstellar (2014)
Cista krasa.