Poslední recenze (9)
Osm hrozných (2015)
Reservoir Dogs 2: Western (extended version)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Šel jsem do kina s tim, že Disney značku restartuje, protože jim někdo na stůl hodil geniální scénář, kterej stál za to přenést na plátno. Nakonec se ukázalo, že Disney chce akorát podojit fanoušky. S nadsázkou řečeno pokud jste viděli předchozí díly, tak na nové Star Wars koukat nemusíte, nic nového neuvidíte. Příběh celýho dílu by se dal shrnout do pár vět, je nechutně předvídatelný a klasický filmový klišé střídaj věci, co jsme ve Star Wars už několikrát viděli (tim nemyslim postavy nebo světelný meče, ale scénáristický kličky). Han Solo zestárnul a byl zbaven obou koulí. Oproti tomu nový postavy docela ušly a aspoň John Boyega baví během celý stopáže, která se překvapivě zdála docela krátká na to, jak plytký děj byl. Možná další díl rozběhne příběh trochu kupředu (jakože si myslím, že jo), ale stejně mě jako fanouška uráží vaření z vody ("máme příběh jen na dva díly, ale potřebujeme vyrejžovat celou trilogii tak tam nacpem další hvězdu smrti") ve stylu Hobita.
Spectre (2015)
Já ani nevim, jestli se ten film má brát vážně, kdyby byla mezi žánry, do kterých film patří, zahrnuta komedie, možná by dostal o hvězdu víc. Číslo 007 skoro přesně vystihuje film. Nula napětí, nula kvalitních zápletek a přibližně sedm bezvýchodných situací, ze kterých se James dostane s jednim prstem v nose a druhym prstem v zadku. Až bych skoro nového Bonda srovnal s postavou Macheteho, ale tam je rozdíl, že Machete je komedie a rozhodně se nebere vážně.