Recenze (713)
Slepý muž, který neviděl Titanic (2021)
Zatim asi nejlepší a nejzásadnější film o handicapovaným člověku co jsem měl tu čest vidět (nepočítam Sloního muže a Moje levá noha).. co k tomu napsat? jak psal muj kamarád pornogrind, neni to film pro mainstreamovyho diváka, ale jsem rád, že i takovej film dorazil na VOD
BANGER. (2022)
Tenhle film, kterýmu předcházel obrovskej hype mě nechal úplně chladným a díkybohu jsem ušetřil nejmín dvě kila za kino, nicméně uznávam, že to je na český poměry syrový drama..
Zámotek 2: Návrat (1988)
Zatímco první díl fungoval a byla to roztomilá komedie o seniorech, co se nechtěli smířit se stárnutím, tak tady bylo všechno špatně a už dlouho jsem u americkýho filmu takhle netrpěl.. dalo by se říct klasický pokračování, ale i na pokračování to byla bída...
...a bude hůř (2007)
Komentuju nezaujatě, protože knižní předlohu jsem klasicky nečetl ač mi kamarád a uživatel pornogrind řekl, že knížka je prej kult... musim teda uznat, že po řemeslnej stránce to u mě patří k těm nejlepším porevolučním českejm dramatům, všichni to zahráli skvěle, ale hvězdičku ubíram, protože Olinovi nebylo často rozumnět..
Bruno Reidal: Zápisky vraha (2021)
Další z ranku filmů o skutečnejch vrazích u kterýho platí moje oblíbený pořekadlo sto lidí sto chutí.. zase vůbec nechápu to zdejší hodnocení.. každej máme právo na svuj názor, ale tohle už podle mě hraničí s demencí, já viděl filmů s touhle tématikou už dost a u tohohle jsem se ani vteřinu nenudil, asi zase někdo čekal hodně vražd, gore a jatka, ale je to právě o tom co vraždě předcházelo doprovázený vrahovým monologem..
Slovo (2022)
Beata Parkanová by se už měla na filmy vyprdnout a radši si najít práci úplně v jiným oboru, protože tohle už je její třetí průser zasebou 🤣🙁naštěstí to od odpadu! zachránil Finger, kterej to zahrál dobře, ale jinak celkem zklamání vzhledem k tomu námětu..
Velká voda (2022) (seriál)
Dobrá minisérie od našich severních sousedů.. nešlo si nevzpomenout na ty český povodně v roce 2002 nebo aspoň já to tak měl a byla to tenkrát opravdu mimořádná přírodní katastrofa.. pětihvězdičkovej zážitek se sice nekonal, ale daleko to k němu taky nemělo..
Velryba (2022)
Pro mě zcela zásadní film posledních let.. původně jsem dal 4hvězdy, ale už ten film dva dny nemůžu dostat z hlavy a to je důvod dát 5.. ne že by mě to emočně úplně rozsekalo, nicméně podobnej film nepamatuju a Fraser si střihnul životní roli
Ďáblovo rogalo - Ďáblovo rogalo (2023) (epizoda)
Už jenom kvuli tý krátký stopáži rozhodně nelituju, že jsem to viděl a Schmitzer jako zlej pomstychtivej dědek byl fantastickej..
Velká premiéra (2022)
Zvláštní film.. klasicky jsem rád, že jsem na to díkybohu do kina nakonec nešel, ale originální tenhle film rozhodně je a neni to jen další tupá česká novodobá vztahová komedie. Šimčík mě fakt bavil.. slabší 3