Recenze (713)
Oktopus (2023) (seriál)
Některý díly byly slabší, některý dobrý, ale nakonec jsem si tuhle partu oblíbil a za mě je to určitě přijatelnej, možná lehce nadprůměrnej seriál a kdyby budoucí český krimi seriály dosáhly úrovně aspoň jako Oktopus, tak by to bylo fajn..
Zabiják (2023)
Jeden z posledních mnou očekávanejch filmů roku 2023 nenaplnil moje očekávání, která už v rámci dlouhodobě upadající kvality filmů nejsou zas tak vysoký, nicméně tohle byl za mě zatim nejslabší Fincherovo film... jenom scéna s Tildou mi utkví v paměti, kdyby se mě někdo za 10let zeptal co si z filmu pamatuju...
Hádej, kdo je vrah (2022)
Jestli tenhle komentář fakt někdo čtete, tak mam pro vás jen jedno - nemarněte svuj čas a místo tohohle si pusťte něco aspoň trošku kvalitního..
Bambilionářka (2020)
Určitě TOP 10 nejdivnějších filmů co jsem v životě zatim viděl, ale zároveň to mělo něco do sebe a rozhodně mě to svým způsobem bavilo.. zajímalo by mě co se Richardu Jenkinsovi honilo hlavou, když si četl scénář 😀😉
České rybí legendy - Hlavatka (2023) (epizoda)
2roky čekání na tenhle díl se vyplatily a ty emoce který jsem během sledování zažíval těžko nerybář pochopí.. přívlač miluju ikdyž právě hlavatka bude ryba, kterou ve svým životě těžko v ČR chytim
Špekoun (2014)
Českej dabing by tomu slušel víc, ale toho se bohužel nikdy nedočkáme, nicméně film jako celek se bohužel veze ,,jen" na vlně průměrnosti, což je o to větší škoda, protože moc evropských komedií o obezitě asi nebude..
Villa Lucia (2023)
Přesně ten typ filmu zralej na odpad a to jsem se snažil najít aspoň sebemenší pozitivum a to proti slovenský kinematografii nic nemam, naopak mi v poslední době vůbec nevadí, ale tohle bylo nekoukatelný..
Ještěr (2023)
Možná trošku přehánim, ale z mýho pohledu tu dlouho nebyla zajímavější kriminálka, při nejmenším pokud se bavíme o posledních cca 5letech.. těmhle stopážím přes 2hodiny už sice v poslední době nefandim, nicméně tohle fakt potěšilo moje ,,krimi" srdíčko..
Róise a Frank (2022)
Celkem přijatelný drama z irskýho zapadákova, kde se sice nevyhneme nějakým tim klišé, ale vůbec jsem se nenudil a to jsou filmy s pejskama jedny z posledních, který vyhledávam.
Příběh dřevorubce (2022)
Občas se ten debut vůbec nepovede.. tohle jsem fakt nějak nepobral a jestli si chcete ušetřit 98minut života, tak se tomuhle s radostí vyhněte, pokud ovšem nechcete schválně mrhat časem.