Recenze (23)
Mezi vlky (2011)
Až na samotné vlky, film byl skvělí.
Vlk z Wall Street (2013)
Žádný zázrak 3***, a to jsme musel přihmouřit oko.
Projekt X (2012)
Takovouhle pařbu chci taky jednou zažít, protože víckrát by to už asi možný nebylo.
Ožralý Štědrý večer (2011)
takovou pitomost sem teda dlouho neviděl a snad uz nikdy nikdy nikdy neuvidim.
Umučení Krista (2004)
Pěkný film ten se Melu Gibsonovi povedl.
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Lepší než ten první z roku 2003.
Iron Man 3 (2013)
Opravdu jsem se těšil na velké přednesy magie Mandarina ,a když jsem zjistil ,že Mandarin je prach sprostý herec ,který jen chlastá a droguje tak můj celkový zážitek s filmu byl nulový.
Hanebný pancharti (2009)
miluju Tarantina a miluju tenhle film
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Řekl bych že tento díl je opravdu dost dobrý a dovolím si říct že je lepší než díl 4
Hitchcock (2012)
Film se mi líbil protože pobírá vše o tom jaký Hitchcock byl čekal jsem ale že by film mohl zabrat i více filmů které ve svém dlouhém životě natočil, ale přesto se mi opravdu líbil a rozhodně nikoho neurazil.