Recenze (29)
Zločin (2011) (seriál)
Po predposlednú epizódu som si vravel, že je to presne na tie 4*, ktoré som tomu dal po prvej sérii...ale posledná časť, ktorou sa všetko rozuzlilo, ma úplne odpálila...neskutočné, tlieskam! Zmena na 5*!
Prometheus (2012)
Obrovské sklamanie, nebyť tam Charlize Theron, tak by bola -*.
Claymore (2007) (seriál)
Veľa krvi, akcie, boja...škoda toho konca, keby aspoň bolo plánované pokračovanie...4*
Chata v horách (2012)
Po skončení filmu som si povedal - to vážne? Bolo to nečakané, zaujímavé, určite neľutujem!
Sněhurka a lovec (2012)
Trošku prerobená Snehulienka (Snehulienka a brnenie? To vážne?), ale inak s dobre vypracovaným prostredím. Len jedna vec mi tu nesedí - ako môže byť Kristen Stewart krajšia ako Charlize Theron? Veď zlá čarodejnica ešte aj keď mala smrť na jazyku vyzerala lepšie. Dal by som 4* nebyť obsadenia hlavnej postavy...
Falling Skies (2011) (seriál)
Dal by som aj 5*, keďže týždeň po týždni čakám na novú časť, ale proste ja chcem stále vidieť niečo napínavé, niektoré dialógy sú až príliš natiahnuté, preto nedám max.
Hunger Games (2012)
Sklamanie. Na to, že som sa chystal tento film si pozrieť už niekoľko mesiacov a vyslovene som sa naň tešil, mi to nič nedalo. Jednorazovka. A pritom to malo potenciál. Asi skúsim radšej tú knihu...
Nedotknutelní (2011)
Presne toto mi chýbalo už dlhú dobu, aby vo mne film niečo zanechal. Smekám. Bravo!
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Bolo to dosť depresívne, ale proste toto nie je môj "šialok" kávy.
Brotherhood (2010)
Niečo málo tomu chýbalo, ale tie zvraty...no super! 4*