Oblíbené seriály (10)
Návštěvníci (1983)
Sanitka (1984)
Malý pitaval z velkého města (1982)
Arabela (1980)
Nemam pocit ze som videl lepsi serial pre deti, pubertakov ale i pre dospelych! Kazdy si v tom nieco najde. Vynikajuci scenar, premakana rezia, dokonale herecke vykony, na tu dobu genialne masky a sceny, prijemna hudba a nezabudnutelny "džingel" pri otoceni prstena :) ...co dodat....SUPER...!!!
Nemocnice na kraji města (1977)
Dynastie Nováků (1982)
Notorickí sledovači Paneláka, Ordinácie atď zhodnotili, že Novákovci sú "odpad" alebo max. za 1-2* ... hmm ... v Panelákoch, Vínach a Uplakaných chlapoch sú isto hodnotnejšie scény, námety, vzťahy, herci, dialógy, hudba....že? :D :D :D
Třicet případů majora Zemana (1974)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Plechová kavalerie (1979)
chce to niekto porovnat so sucasnymi serialmi....???? neskusajte to. u mna je to za 4*