Recenze (16)
Insidious (2010)
Po několika letech jsem našel to co jsem hledal. Děsivá lahůdka pro mé chutě.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Není Charlie, není zábava. 5 hvězdiček do dílu, kde Charlie zemřel, dále už mě to nebralo
Živí mrtví (2010) (seriál)
1. serie - ***** 2. serie - **** 3. serie - ***** 4. serie - ***** 5. serie - **** 6. série - ***** 7. série - ***** 8. série - **** (zatím) Miss you BETH ♥
Sinister (2012)
Lekařinka na parádní úrovni, děsivá atmosféra po celý film. Konec trošku zvláštní, ale to vůbec nevadí
Probudím se včera (2012)
Jeden z těch lepších Českých filmů
Flynn Carsen 3: Jidášův kalich (2008) (TV film)
Nejhorší ze série.
Kdo přežije (2000) (pořad)
Nejoblíbenější pořad, možnost zkusit si to na vlastní kůži, beru to hned! Viděno 25 sérií a tím to určitě nekončí.
Ocelová pěst (2011)
Miluji bitkařinky, a ikdyž místo krve lítají šrouby a matice, vůbec mi to nevadí.
Těžká dřina (2011) (pořad)
Ach ta česká provedení.
Cesta do pravěku (1955)
KLASIKA !!!!! Krásně natočený film