Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Červený trpaslík (1988)
Četnické humoresky (2001)
Skoro, jako bych tam mezi nimi byl. Vedle opičáka Zahálky, rázného Arazíma a samozřejmě Bédy... Dle mého nejlepší český seriál + příjemné díly, ve kterých režisér nezapomněl na svou rodnou Podkarpatskou Rus, nezapomenutelné prostředí a hudba. Nesmím opomenout také brilantní zakončení. Jasných 5 hvězd.
Jmenuju se Earl (2005)
Hvězdná brána (1997)
Od malička jsem tento seriál bral s nadšením a každé všední odpoledne se vydával s O´neillem hvězdnou bránou. Toto nadšení ( díky bohu ) přetrvalo do dneška a díky tomuto seriálu jsem se začal zajímat o další sci-fi díla a mohl si vychutnat takové filmy a seriály jako nový Star Trek, SGA a SGU . S odstupem a nedávným zhlédnutím všech dílů sice zjišťuji, že od odchodu O´neilla scénáristé vařili tak trochu z vody, ale nakonec se jim povedlo seriál plně rozvést do spin-offů, filmu a poté důstojně zakončit.
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Bylo nás pět (1994)
Velmi pěkně zachycená doba takzvané " první republiky " československé, pro kterou mám slabost. Jako malý jsem prožíval každou lumpárnu a každý vynález této party a snil o tom, že jsem tam snimi. Skvělá režie, zpracování, herecké výkony (zejména Petr Nárožný, Adam Novák a Oldřich Navrátil) , kamera a dekorace. Pane Smyczku, děkuji za pěkný zážitek z dětství. Hodnotím maximem 5-ti hvězd.