Recenze (860)
Marťan (2015)
V půlce filmu mě to přestalo bavit a začal jsem se nudit a s odřenýma ušima jsem se pronudil až do konce. A to by se u filmů s vysokými ambicemi němělo stávat.
Mars útočí! (1996)
Tahle béčková koedie nestárne, dnes jsem se na ni po letech podíval a pořád je to sranda. Jack Nicholson je skvělej, a až ted mi došlo, že si tady střihnul dvojroli. :)
Já, Kajínek (2017) (seriál)
Videl jsem pet dilu, je to vyborne natocene a jako divak jsem to vyslovene hltal. Ani chvilku se nenudite. Pan Kajinek je, prestoze ma bohatou kriminalni minulost, velky sympatak. Na zaklade vlastniho samostudia pripadu si nemyslim, ze je pachatelem najemnych vrazd, za ktere si odsedel 22 let. V celem pripadu to zatracene hodne smrdi.
Sviňa (2020)
Celou dobu sledování mi z toho bylo na blití. Viděl jsem sice jinačí filmový drsnárny, ale tady mě naprosto sejmulo uvědomění, že takhle to přesně funguje, nejen na Slovensku, ale i v Cesku... Zumpa, žumpa, žumpa, a nejhorší lidský povl - to nám všem vždy v této "demokratické" frašce vládlo a vládne...
Pomsta (2019)
Kurna tahle role Adkinsovi sedla jak prdel na hrnec. Tihle drsnaci ala Boyka mu proste jdou.
Klub sráčů (2000)
Dnes jsem to videl po dvaceti letech. Tehdy jsme to s klukama hrozne zrali a bavilo nas to. :D Je to tezka sracka, ale stejne jsem se obcas smal i dnes, nektery ty stupidni vtipy proste pobavi i tak. Takze tri hvezdy.
31 (2016)
Tuhle sračku jsem po půl hodině vypnul a vymazal. Katastrofa.
Zítra to roztočíme, drahoušku...! (1976)
Klasická čs. komedie ze 70. let, jedna z těch, ke kterým se rád opakovaně vracím.
Najväčšie kriminálne prípady Slovenska (2006) (seriál)
Neskutečně dobré, ba vynikající, návykové. Viděl jsem celou sérii už třikrát a vím, že se k ní vrátím. Slováci jsou na míle před námi, co se týče kvality takových pořadů. A hlas Tomáše Maštalíra je fenomenální.
Ritual of Death (1990)
Béčkové slasher horrory mám rád, ale tohle byla tak tupoučká nesympatická debilita, že jsem to vypnul před koncem. Anebo jsem prostě měl jen špatnou náladu...? :)