Recenze (861)
Maniak (2012)
Rozhodně nadprůměrnej úlet. Bilbo Baggings si tady střihnul roli, kerá mu sedla jak prdel na hrnec. Je to takovej kříženec Elliota Rogera a Leatherface. Někomu tady vadil styl POV, mně to naopak přišlo fajn a přidávalo na síle creepy stalker atmosféře, která se prolíná celým filmem. Retro soundtrack taky fajn. Doporučuji pro první netflix and chill domácí rande, jestli po tomhle tvoje nová holka neuteče a znovu se u tebe ukáže, tak už neuteče nikdy.
Kletba z temnot (2012)
Mrazilo mě z toho chvílema, příběh je celkem jasnej, kvalitní démonovina, holčička to zahrála perfektně, dobrý triky, bylo by to za normálních okolností na čtyři hvězdy. Jenže je tady jedno velký ale - ten fotr a matka hráli tak divně křečovitě a ne-uvěřitelně, že mi to chvílema úplně kazilo zážitek z filmu, prostě to jejich hraní bylo falešný, prkenný a neautentický. Hodně mě to rušili, takže hodnocení padá na tři hvězdy.
Drive Angry (2011)
No, je to taková béčková blbůstka, ale má to docela drive, Cage a Fichtner to celé táhnou a sedí jim to, a i na tu bloncku, která jim sekunduje, se dá celkem dívat. Tři a půl hvězdy.
Pod zemí (2014)
Za pár kaček se dá natočit horor, kterej strčí napětím do kapsy stamilionové CGI sračky. Jsou tu parádní lekačky, slušnej gore (vše praktické efekty) a zajímavej konec. Velmi doporučeníhodné kolgům trpícím klaustrofobií.
Tajemný muž (2012)
Tak takovou zápletku jsem nečekal. Příjemné překvapení. No a je tam Jessica Biel. <3
Next (2007)
Pan KLec má strašný vlasy a Jessice Biel to ohromně slušelo. Jinak film je taková akční jednohubka se zajímavým námětem a neskutečně klišé a uslintanou "romantickou" zápletkou.
Kontakt (1997)
Skvělý, inteligentní sci-fi film. Jodie Foster podává životní výkon. Zbytečná přeslazená romantická linie s odporným McConaugheyem mi tam však silně vadila, proto nedávám 5 hvězd.
Predátoři (2010)
Pianista a Anna Franková (oba se celou dobu tváří jakoby v prdeli měli hovno plný osin a do toho měsíc zácpu) s partičkou podivných individuí pobíhají po planetě jako lovná zvěř pro predátory. Kdyby to aspon bylo myšleno jako parodie a nebralo se to tak smrtelně trapně vážně, tak bych hvězdu dal. Ale takhle? Ubohost a trapnost nejhoršího kalibru. Kdo tohle dal dohromady musí mít zcela vypitej mozek.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Snad už tahle hrůzostrašnost touto potřetí nastavovanou kaší se zvraek a hoven skončila...
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Za mě je toto, co se týče dějě a poutavosti příběhu, jednozančně nejlepší díl celé série. Přeměna Anakina v Dartth Vadera je tady mistrovsky znázorněna a skvěle zahrána (bravo Hayden!). PS: Za "sérii" považuji prvních šest epizod, ty další třiSJW paskvily nepovažuji za Star Wars.