Recenze (860)
Hra (1997)
Jasná pětka.. Fantastický thriler se skvělým M. Douglasem.. Vedle Falling Down a Basic Instinct asi můj nejoblíbenější film s MD..
Jackie Brown (1997)
Přiznám se, že jsem na to kouknul jen kvůli pěknýmu tělu drzý bloncky Bridget Fonda.
Kontakt (1997)
Skvělý, inteligentní sci-fi film. Jodie Foster podává životní výkon. Zbytečná přeslazená romantická linie s odporným McConaugheyem mi tam však silně vadila, proto nedávám 5 hvězd.
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Al Pacino opět válí, Depp skvělej a doplňuje je rozenej bourák Mike Madsen... Co víc dodat? Nejde o kultovní věc typu Godfather nebo Scarface, ale vůbec to nevadí...
Lolita (1997)
Geniální nadčasové umělecké dílo se strhujícími výkony J. Ironse a D. Swain, ke kterému je jednou za čas rád vracím.
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Tenkrát (1997) jsem se celkem smál, dnes je to velmi slabé... Johnny English je ve srovnání s tímto pecka!
Runway Video (1997)
Bomba, tenhle humor mám rád. Mimochodem tušíte někdo jak se jmenuje ta prsatá kočka, která Vrtulníkovi zdatně sekunduje v těch scénkách?
Spiknutí (1997)
Asi jsem hodně naivní, ale čekal jsem mnohem víc.. Čekal jsem heavy stuff, látku k zamyšlení a ne uslintanou romantickou komedii..
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Naklonovaná Ripley se super schopnostmi je zatraceně sexy!
Glimmer Man (1996)
Standardní Seagalovka s mírně už tloustnoucím Steviem, bez praskajících kostí (škoda) a totálně zblázněnou kamerou při soubojích (velká škoda). Na druhou stranu deer penis v prášku a Stevieho hlášky v kombinaci s rozličnými málami nošenými přes sako se mi líbily... Celkově tři hvězdy, víc fakt ne..