Recenze (808)
Cesta (2009)
Drsna postapokalypticka cesta otca so synom. Tak dlho som uy davno nebol nadseny. Velke plus do mojej zbierky.
Nebezpečná metoda (2011)
David Cronenberg a jeho zla volba
Východní přísliby (2007)
Krasne natoceny a zahrany komorny film o mafianoch, ludskej dusi, chladnej pomste a uniku pred svojou minulostou.
Dokonalý šéf (2015)
Orgazmus pre labuznikov a milovnikov dobreho jedla...
Noční jízda (2013)
Tento snimok sa odohrava v jeden vecer v jednom aute kde Tom Hardy riesi svoje problemy s pracou, s milenkou a svojou rodinou. Nie je to pre kazdeho, skor si pomyslite, ze to je nuda, co vcelku aj je.... ale mna to bavilo
Co jsme komu udělali? (2014)
Na vikendovu vecernu pohodicku film pobavil :)
Zúčtování (2016)
Velmi mile prekvapenie. Afflackova rola sadla ako rit na serbel. Scenar, rezia, kamera, herci...proste parada. Kde Bourne a Reacher sklamali v tomto roku 2016 tak s Ucetnim to dopilovali na samu spicku. Five headshot stars!
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
To mysleli scenaristi vazne? Reziser skor ratal v hlave ocakavane zisky a zbieral ovacie skor nez film natocil. Zly sen sa naplnil a z elitneho vojaka a hlaskujuceho vysetrovatela Jacka Reachera sa stal otec v sukni. Jednotka bola oldschool cool action movie ale toto je 1hviezdickove hovno.
Sedm statečných (2016)
Zabavna jednohubka, ktora sa nicim nechyta na original.
Closet Space (2016)
Vcelku vtipny kratas :D https://www.youtube.com/watch?v=5fje6_ou5RY