Recenze (166)
Rango (2011)
prostředí westernu není nic pro mne, proto jen 3 hvězdičky
Přestupný rok (2010)
o něco horší verze filmu Holka z města, občas jsem se i zasmála...
Mezi nebem a zemí (2006)
Bohužel mne to duchovně neoslovilo, chybí tomu drive...
Přání k narozeninám (2022)
Pěkné záběry z Brna, až na ten pražskej nádr 😀. Škoda hereckého obsazení kvůli tak trapnýmu ději...
Buď chlap! (2023)
To bylo fakt slabý... Funkční foťák a suché oblečení po koupačce v řece apod...
Sex (2020) (seriál)
Docela zdlouhavý. Aspoň že hudba byla výborná.
Genesis (2018)
Tohle mě teda nezaujalo. Zbytečně dlouhý a bez smysluplného děje. Bylo tam jen pár zajímavých scén. Čekala jsem teda víc...
Psí veličenstvo (2019)
Ten sexisticky nadrženej začátek byl fakt opruz.
A Snow White Christmas (2018) (TV film)
Dobrý na procvičení angličtiny.
Laputa (2015)
Fakt nudný snímek