Recenze (166)
Naboso (2005)
Milý romantický naivní humor. Taková oddechovka.
Než jsem tě poznala (2016)
Knížka je samozřejmě lepší!
Rohy (2013)
Nápad dobrej, ale zbytečně dlouhý.
Grimsby (2016)
No to byl poděs. Některé hlášky stály ale za to.
Mami! (2014)
Zbytecne dlouhe a nezazivne...bohuzel
Jdi, žij a někým se staň (2005)
Velice zajímavé, dojemné a citlivě zpracované téma. Zaujala mě scéna, kdy se obhajuje téma, zda byl ADAM jako první člověk černý nebo bílý.
India Yoga (2014)
Amatersky nepoutavy dokument o nicem
Reportér (2012)
Podívala jsem se na tenhle snímek jen díky hereckému obsazení, děj mě moc nezaujal. I když druhá půlka filmu byla docela dobrá.
Rozpal mě, sakra (2011)
Trapný snímek o nadržené puberťačce.
Nemocnice Parkland (2013)
Mysteriozni?