Recenze (68)
Tunelové krysy (2008)
Hmm....teď přemýšlím, jestli je tenhle film myšlený fakt doopravdy či se jedná o černý humor nebo parodii na válečné snímky z Vietnamu. Tohle obsahuje snad všechny filmové klišé na které si dokážu vzpomenout a navíc jsou zpracovány tak příšerně... Nehledě na to, že ti maníci jsou vystrojení jak z vetešnictví a myslím, že ani neví kde mají na M16 spoušť a ten tábor - zajímalo by mě, který zelený mozek ho postavil doprostřed džungle. Prostě typické déčko i na reklamy bych se díval s větším zájmem než na tohle.
Memphiská kráska (1990)
Jako válečné drama - vynikající. Jako historické drama - slabý průměr. Když jsem byl kluk, chtěl jsem býti pilotem přesně takového letadla, ale postupem času si říkám, proč? Ona to zase taková sranda nebyla. A ani tady tento film už není taková sranda, teď mi hraje lehký úsměv na tváři a říkám si, že takhle se to přeci nemohlo stát. A taky že nestalo.
Robin Hood (2006) (seriál)
Katastrofa! Nechápu jak si Angličani mohli dovolit takhle urážet svého národního hrdinu ( a mého taky ). Kostýmy, scénář, choreografie soubojů, herci - to vše vypadá jako na úrovni nějakého fanfilmu... Doufám, že to bylo naposledy kdy jsem to viděl v televizi...
Shrek (2001)
Jeden z animáků jehož tvůrci ještě ví co že to vlastně je ten inteligentní humor. Viděl jsem to s titulkama i s dabingem a každá verze má své kouzlo. V dabingu navíc oceníte narážky na typické české pohádky a místní kulturu. :-) Dle mě určitě jeden z nejlepších animáků, který rozhodně není jen pro děti.
Zeke a Luther (2009) (seriál)
Zase další vystýlka do hlavy od Disneyho. Tento seriál zachraňuje jedině fakt, že se sám nebere až tak vážně. A tudíž má poněkud svérázné dialogy, takže se někdy zasmějete několika narážkám a pak to vypnete...
Hannah Montana (2006) (seriál)
Já to sledoval když jsem měl asi 13 a dost jsem ujížděl na Miley. :-)
Shrek a duch lorda Farquaada (2003)
Viděl jsem to na Youtube, takže jsem s 3D neměl problém.:-) Jako jednohubka je to vynikající a objasňuje spoustu věcí z prvního i druhého dílu. A u té parodie na Star Wars a Indiana Jonese jsem vybuchl smíchy... "This is Red dragon. We're going in."
Lovci pokladů (1999) (seriál)
Jako malej jsem na tohle nedal dopustit. Upřimně, ani nevím proč...
Casino Royale (2006)
Konečně Bond jako zelenáč, já si říkal kdy to někdo zfilmuje. Ale nutno podotknouti, že Daniel Craig mi do role Bonda vůbec nesedí, vypadá jako skřet. Nicméně scény s hraním pokeru nemají chybu.
Zlaté oko (1995)
Můj druhý nejoblíbenější Bond v mé druhé nejoblíbenější Bondovce... Prostě už se na to dá dívat.