Recenze (155)
Stranger Things - Kapitola osmá: Bitva u Starcourtu (2019) (epizoda)
Nekonečný príbeh <3
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Veľmi krásne ukončenie príbehu Toy Story, ktorý so mnou putuje od môjho detstva až po dospelosť. 5*
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Pozreté len kvôli pánovi Gyllenhaalovi alias Mysterio. Výlet do Európy a odznenie slovenskej pesničky počas výletu v Rakúsku ma potešilo, návšteva Prahy takisto. Ale chýbalo mi tam viac akčnosti, to je asi také malé mínus (pretože asi na 2 minúty som v kine zaspala :D). Nový Spidey nie je môj šálok kávy, odzačiatku mi tam Holland vadí. Ale sám Stan Lee povedal, že ho Holland vystihuje, preto sa budem jeho slov držať a nebude to nijako ovplyvňovať moje hodnotenie. 4*
Smrtelné stroje (2018)
Pre mňa to bol najočakávanejší film konca roka 2018. A čo ja viem. Mám také zmiešané pocity. Podľa mňa by sa z toho dalo vyťažiť aj viac, ale s výsledkom som spokojná. 4*
Cuky Luky Film (2017)
Bez pointy a malou kvapkou humoru, ak sa to tak dá nazvať. 1*
Všechno, co mám rád (2017) (pořad)
Nemyslím si, že by relácia mala byť v čiernom kabáte. Ide o naozaj originálny nápad plný peknej hudby a humoru. Skrúcaný sa mi tam tiež hodí. Možno kebyže sa sem nepozývali slovenské celevriťky ale obyčajných ľudí, ktorí sa venujú folklóru alebo nejakému remeslu, tak by to malo určite oveľa väčšiu úroveň.
Nirvana: Smells Like Teen Spirit (1991) (hudební videoklip)
Pieseň ktorá nikdy nezostarne. Čoskoro 1 miliarda zhliadnutí: https://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg zaslúži si aj viac :)
Nirvana: Lithium (1992) (hudební videoklip)
I'm so happy because today I've found my friends. They're in my head...
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Myslím si že z celej trilógie ide o najlepšiu časť a veľmi dobré ukončenie. Zaslúžené 5*
Stranger Things - Kapitola druhá: Koledu, ty exote (2017) (epizoda)
Ghostbusters!