Recenze (3 298)
Brian Banks (2018)
Super snímek o americkém soudním systému a rasismu.
Zlatokopky (2019)
Hodně silný průměr. Ale na odpočinek v pořádku.
Ztracená vánoční přání (2017) (TV film)
Trochu přeelfované, nicméně v pohodě.
Vánoční kronika (2018)
Moc hezká rodinná podívaná. A moderní Santa taky v pořádku.
Círculo siniestro (2016)
Taková ta ouija klasika.
Veřejné lži (2019)
Pardon, ale Keiru nejde nemilovat. Obzvlášť po tomhle výkonu poctivky.
Kde je moje tělo? (2019)
Celkem dost art a divné, nicméně taky hodně zajímavé.
Lucky Day (2019)
Naprosto TOP!
Sněžný kluk (2019)
Hezká pohádka, akorát na můj styl trochu moc sci-fi.
Rush a vánoční ruch (2019)
Klasika. Normální vánoční černošská komedie plná lásky.