Recenze (3 299)
Paradise Beach (2019)
Trošku nuda, jelikož je to pořád to samé dokola. Kdyby tam byla lepší dějová linka, dalo by se to považovat za povedený snímek o mafii a podobně.
Hodní hoši (2019)
Vtipné.
Sněží, sněží... (2019)
Klasická americká romanťárna. Vánoční téma tomu ale dodává hezkou atmosféru.
Operace Eichmann (2018)
Je to víceméně super, ale občas se to celkem dost táhne.
Americké dítě (2019)
Hádka manželského páru, kterému se rozpadlo manželství na policejní stanici. To je téměř celý film. Posledních 5 minut přijde na řadu pravá pointa.Totálně dlouhé a zbytečné.
Vánoce v divočině (2019)
Milé překvapení.
Pekelná kuchyně (2019)
Celkem mě to překvapilo. Kvůli Melisse jsem čekala naprosto něco jiného. Trochu víc holčičího a nudného. Ale dostalo se mi příjemné podívané.
Joker (2019)
Upřímně? Nebavilo mě to. Nevím, jestli je to tím, že Joaquina moc nemusím nebo proto, že jsem se u toho prostě nudila. Téměř žádná akce a hrozně utahaná věc.
Umění sebeobrany (2019)
Neříkám, že to má špatný nápad, nicméně je to hodně špatně ztvárněno. Skoro mi to přišlo až jako ztráta času. Přitom by to bylo tak super, kdyby tam bylo jinak tak milion věcí a lidí.
Skleněný pokoj (2019)
Já mám hodně ráda tyhle české filmy, ve kterém jsou i zahraniční herci světového formátu. Navíc má oblíbenkyně Carice van Houten ovládla dokonale celý snímek. Příběh má obrovskou atmosféru a pohladí na filmovém srdci.