Recenze (3 299)
Rush a vánoční ruch (2019)
Klasika. Normální vánoční černošská komedie plná lásky.
Kde se země chvěje (2019)
Naprosto skvělý výkon Alicie Vikander! Na plné čáře si pro sebe vzala všechny minuty a ani na chvilku nenechala místečko nikomu jinému. Kvalitní psychozabijačka, která vlastně byla jen velká souhra náhod.
Pokoj (2019)
Na mě až moc sci-fi, ale jinak celkem dobrá psychárna.
Předvánoční večer (2019)
Hooodně velká sci-fi romantika.
Kurýr (2019)
Polská klasika. Vždy jistota hodně kvalitního filmu, u kterého se rozhodně nudit nebudete.
V koutku srdce (2018)
Takový ten film o ničem a zároveň o všem.
Dora a ztracené město (2019)
Indiana Jones pro děti. Za mě super!
Stehlík (2019)
Naprosto excelentní herecké obsazení! Jenže, to bohužel nezaručí dobrý film. Respektive ten top to nezaručí, tohle je trošku lepší průměr. A na délce taky mohli ubrat.
Burákový sokol (2019)
Dobrodružná komedie, jo? No neřekla bych. Pro mě to bylo spíš takové hořkosladké drama.
Noelle (2019)
Vánoce za měsíc a mně se líbilo i tohle. Anna Kendrick je prostě vtipná za každé okolnosti a dokázala ovládnout naprosto celý snímek.