Recenze (3 298)
Panství Downton (2019)
Hoooodně dlouhé a nudné.
Město podivínů (2018)
Hodně povedené. Myslela jsem si, že to bude kravina, jelikož je to sci-fi s dost pochybným tématem, nicméně mě to velmi mile překvapilo.
Vánoce s Angelou (2017)
Dětské a upřímné, ale přitom tak dospělé.
Ledové království II (2019)
Akční a krásné jako vždy. Super pohádka.
První pokušení Krista (2019) (TV film)
Tohle dokoukat byl vážně nadlidský výkon.
Džúninin no šinitai kodomotači (2019)
Víceméně super nápad. Nicméně se z toho stala spíš detektvika, než zabijačka.
Malá lež (2019)
Příjemný snímek o čínské kultuře.
Hodinářův učeň (2019)
České pohádky jsou takové zvláštní. Nevím, ale příjde mi, že je tady nikdo pořádně neumí. Nicméně tahle celkem ušla.
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Naprostá špica!
Domestik (2018)
Hodně náročné.