Recenze (3 324)
Time Share (2018)
Hodně kvalitní záležitost.
Roma (2018)
Drama o reálném životě.
Následky (2018)
Slovinsko mě popravdě hodně mile překvapilo. Tleskám.
Unplanned (2019)
Abby aka hlavní postava mě celou dobu celkem štvala a taky musí být dost hloupá nebo má prostě dlouhé vedení. Celkově nic moc.
Reparát (2016)
Myslela jsem si, že to nebude mít žádný větší význam, nicméně to jsem se spletla. Od Sandlera bych čekala jen primitivní americkou komedii, ale tohle bylo o trochu lepší než jsem předpokládala.
Nappily Ever After (2018)
Dle mého názoru až moc povrchní film, kde se řeší perfekcionismus a vlasy.
(Ne)matky (2019)
Skvělá komedie se skvělými lidmi.
Ibiza (2018)
Pohodová párty komedie. Sice trošku slabší, nicméně od tohodle člověk nic nečeká.
The Most Hated Woman in America (2017)
God bless Madalyn, i guess.
Dokonalé rande (2019)
Klasická pubertální americká romanťárna.