Recenze (3 299)
Doufám, že příště umřeš :-) (2018)
Prsa má Ester dobrý, myslím, že se neměla za co stydět. Každopádně parádní počin.
X. - Smazáno ze systému (2018)
Skvělá kriminálka a ještě lepší psychický výkon hlavní hrdinky Evy.
Willy a kouzelná planeta (2019)
Super, akční, legrační, smutné, dobrodružné a plné zajímavých zvířátek.
Velké dobrodružství Čtyřlístku (2019)
Hezká pohádka pro děti.
Trump: An American Dream (2017) (seriál)
Celkem kvalitní série o Trumpově životě.
Time Share (2018)
Hodně kvalitní záležitost.
Roma (2018)
Drama o reálném životě.
Následky (2018)
Slovinsko mě popravdě hodně mile překvapilo. Tleskám.
Unplanned (2019)
Abby aka hlavní postava mě celou dobu celkem štvala a taky musí být dost hloupá nebo má prostě dlouhé vedení. Celkově nic moc.
Reparát (2016)
Myslela jsem si, že to nebude mít žádný větší význam, nicméně to jsem se spletla. Od Sandlera bych čekala jen primitivní americkou komedii, ale tohle bylo o trochu lepší než jsem předpokládala.