Recenze (3 299)
Nappily Ever After (2018)
Dle mého názoru až moc povrchní film, kde se řeší perfekcionismus a vlasy.
(Ne)matky (2019)
Skvělá komedie se skvělými lidmi.
Ibiza (2018)
Pohodová párty komedie. Sice trošku slabší, nicméně od tohodle člověk nic nečeká.
The Most Hated Woman in America (2017)
God bless Madalyn, i guess.
Dokonalé rande (2019)
Klasická pubertální americká romanťárna.
Prací automat (2019)
Mně to přišlo spíš jako dokument, ale dokument pro ty, kteří nemají rádi dokumenty. Forma víceméně zábavného filmu, ve kterém se alespoň něco dozvíte.
Krvavá nevěsta (2019)
Skvělá hra na schovku!
Někdo skvělý (2019)
Asi nejhezčí rozchodovej film, co jsem kdy viděla.
V kraji vína (2019)
Asi v pohodě komedie pro ženský s menopauzou.
Vždycky budeš moje možná (2019)
Klasická romanťárna, ale milá a příjemná. Pokud si chcete odpočinout, rozhodně doporučuji.