Recenze (3 294)
Luna (2017)
Drama o klučičím análu. Komediálních prvků jsem si bohužel nevšimla.
Jan Palach (2018)
Splnilo to moje očekávání. Nic víc, nic míň.
Raubíř Ralf a internet (2018)
Ta dnešní doba internetu. Celkem se divím, že byl na ebayi jen jeden volant, ale jinak super akční story.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Skvělé!
Donatella Versace (2013) (TV film)
Versaceho lifestory zná podle mě téměř každý. A proto mě udivuje, že zde obsadili do hlavní role herečku, která vůbec neumí chodit v podpatcích. Obzvlášť, když to tam pořád připomínají, jak jsou jehly důležité a nikdy by neobula sandále. No nicméně, jinak to bylo takové normální podívání. Jen škoda, že je to tak krátké a nebyl tam kladen větší důraz na období drog a celkově chyběly detaily.
Chlapectví (2014)
Víc zbytečný film jsem neviděla.
Zimní bratři (2017)
Emil je docela pako.
Neuvěřitelný příběh o obrovské hrušce (2017)
Hezký animák, ale trochu moc sci-fi na můj vkus. Nicméně jsem dostala chuť na hrušku.
Upovídaná láska (2015) (TV film)
Bože, to je super. Kéž by všichni byli tak pravdomluvní jako tady hlavní hrdinka.
Asura (2012)
Když jsem si přečetla, že je to animovaný horor moc jsem od toho neočekávala. Ale překvapilo mě to. A musím říct, že hodně. Sice je tam hodně kanibalismu, násilí a hladu, nicméně taky hodně lásky a porozumění. Celkově vážně krásné.