Recenze (297)
Bezmocný (2012)
Alespoň bez jednoho jihokorejského filmu by Vary byly o ničem. 47 MFFKV
Dárce Vicky (2012)
Festival bollywoodských filmů 2012 (Světozor)
Nejmilejší nepřítel (2012)
Důvod mého tak nízkého hodnocení není špatné zpracování, ale překombinovanost zápletky a především alibismus s jakým se nám film snaží sdělit, že přece byli i zlí Angličani a hodní náckové, kteří se jen snažili chránit svojí rodinu a ve straně byli jen z donucení...
Temný rytíř povstal (2012)
Back to the roots. (IMAX)
Rockstar (2011)
Festival bollywoodských filmů 2012 (Světozor)
Alenka v říši divů (2010)
Alenka není černobílým horůrkem, jakým jsme u Tima zvyklí, ale veselou a hravou pohádkou (spíš Karlík než Sweeney Todd). Navíc má teda sakra štěstí, že s ním spolupracují tak skvělý herci. Výborné postavy (obě královny, Šklíba, Kloboučník a samozřejmě Hamish :) a herecké výkony jsou asi to nejlepší na celé Alence. Dabing naštěstí není nejhorší. Škoda jen, že jsme díky tomu přisli o sametový hlas Alana Rickmana.
A-Team: Poslední mise (2010)
Proboha, tohle asi nikdy nerozdýchám. Skořápky, aneb jak odvést pozornost, zabraly u většiny uživatelů csfd na výbornou. Zmatek, chaos a rychlé tempo fajn, pokud s tím režisér dokáže udržet krok. Tady se na začátku utrhla z provazu obří koule, kterou nikdo nebyl schopný zastavit (padající kontejnery budiž dokonalým ztělesněním). Co je ovšem bizarní, je že i přesto byl celý film upocený, nudný, klišoidní a hlavně neúnosně ukecaný! Díky bohu za Arnolda.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Lanýže jsou prosím mořští šneci, s trochou štěstí vám je Dolly Buster rozmixuje svým vibrátorem za doprovodu hrůzného hitu Heya heya bulvární trosky Bartošové. Sakra, jenom doufám, že dneska nebudou ty kravaty.
Dopisy pro Julii (2010)
Fellini by zaplakal.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Seriálová událost roku! Pravda, Steve coby mafián se zdá až příliš laskavý, ale doufám, že postupem času ukáže své pravé - drsné a zvrácené :) já.