Recenze (71)
Americký ninja 2: Konfrontace (1987)
Ninjové opět zautočili a to je něco pro Joe Armstronga a jeho partáka Curtise Jacksona aby vypátrali úmosi lidí prsti v tom mají ninjové a bohatý obchodník.
Red Force (1986)
Jeto dobrý akční film u kterého se nenudíte samé přestřelky a honičky s autama a hlavně bojové umění.
Americký ninja (1985)
Mám rád filmy o ninjach a Michael Dudikoff byl muj první idol americký ninja jsem viděl mnohokrát a je to stále dobrý film líbí se mi technika ninju a kouzelné vybavení svých bojových pomůcek.
Barb Wire (1996)
Jeto dračice která se jmenuje Barb Wire je schopná čehokoliv a umí si poradit v každé situaci hlavně a občanské válce v Americe kde je spousta anarchie a zločinů.
Dívka na koštěti (1971)
Klasická česká komedie spousta humoru zábavy dobré obsazení hlavních postav filmů prostě se jim to povedlo.
Demolition Man (1993)
Dobrý film o policajtovi a utikajícímu zločinci kteří byli zmraženi na hodně dlouho ale nějak se to vysmeklo a znovu stojí proti sobě v tů chvíli začínají ty praví honičky.
Pravdivé lži (1994)
Dobře vymakanej děj filmu o tajném agentu a špionážní taktice zvláštní agent Harry Tasker v podání Arnolda Schwarzeneggra to se naněj dobrě hodí.
Rychlejší než smrt (1995)
Dá se říct že je to takový moderní western dobře si tam vede Sharon Stone hraje zkušenou pistolnici a vždy ji to víde naopak je natom Leonardo DiCaprio ten je nakonec zabit svým otcem.
Amerika 3000 (1986)
Tento film jsem naposledi viděl koncem 80 let a natu dobu byl zajimavej ted nedávno jsem ho získal a koukal jsem na něj a je stále naco se koukat jak ženy bojují z chlapi a nakonec to vše dobře dopadne zamiluji se do sebe a tak spolčí svuj život v jednu lásku.
Vodní svět (1995)
Tento film je ukázkou jak to jednou na zemi dopadne silní přežijou a budou bojovat o kousek vlastní půdy.