Recenze (400)
Hitchcock (2012)
Nic moc ale aspon som sa trosku priucil nieco o majstrovi hororu.
Nádherné bytosti (2013)
Hrozny film. Trapne postavy a trapne cakanie na velky final, ktory sa ale nedostavi.... Odflaknute bez konca, chystajuce hned a zaraz dalsie a dalsie pokracovania........
Nelítostný Parker (2013)
Jason Statham malokedy sklame a to plati aj v tomto filme. Standartna strielacka. Dobry filmik
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Videne v 3D a znovu velke ocakavanie a znovu velke sklamanie. Obja herci (Janko aj Marienka) vobec ale vobec nesedeli do tohoto filmu, dokonca mu prekazali !
Pár nenormálních aktivit (2013)
Priznavam sa ze som sa na tuto parodiu tesil a priznavam ze som bol riadne sklamany. Humor typu dedincanov v hospudke po 10 panakoch 60% slivovice...... Neviem ci sa zda niekomu smiesne ako cernoch akoze sexuje s plysakom? Hmmm asi uz vobec nikomu. Cely film som sa nezasmial a dokomca ani len neusmial... Cely film je strasne trapny. Jeden z aspirantov na brak poslednej doby.
Jack a obři (2013)
Videne v 3D. A zase velke ocakavanie a velke sklamanie. Film len priemerny a nicim zaujimavy. Dal by som o jednu hviezdicku viac nebyt hlavneho hrdinu ktoreho hra STRASNY, NEPRIRODZENY, TUPY a IMBECILNY Nicholas Hoult. Tento debil vobec nezapadal do tohoto filmu, bol tam ako pest na oko !!!! Naozaj hrozny tupy herec............
Buranský masakr (2011)
Hmmm, nie zle ale ani dobre. Toto bol prvy horor ktory som videl ze ma vystrihnute vsetky klucove zabery. Dej vzdy pred finalnymi vrazdiacimi scenami odskocil na dalsiu scenu a ja som si musel domysliet co sa asi stalo...... celkom ma to vytacalo... Videne v 3D a uplna slabota na efekty.........
Largo Winch II: Spiknutí v Barmě (2011)
Boze moj, to ale bola slatanina. Largo sa tvaril po cely cas ako majster sveta a niekedy bozska Sharon je des a hroza! Chvilami mi je bolo skoro az luto.... neviem kto jej odporucil ten hrozny uces (to ju posuvalo uz uplne k starym babkam).
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino je moj najoblubenejsi reziser. Django je znovu perfektne natoceny a 160 minut utecie ako voda. Jedna hviezdicka dole zato ze tu chybal povestny tarantinovsky super zaver. Inak trosku sklamanie, lebo je to LEN western a nic viac (Foxx nema charizmu na takyto film). Nemozem sa ubranit dojmu ze keby to natocil niekto iny tak by sa tento film prehnal okolo nas bez vacsieho rozruchu. Tarantino musi pridat !!!!
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Pekny 3D animak, lepsiemu hodnoteniu zabranilo akurat nepochopitelne nenadabovanie do CZ a do SK. tym padom rozpravka nieje pre deti.....................