Recenze (176)
Bohemian Rhapsody (2018)
5 hviezd dávajú asi tí, čo nevideli v živote vystúpenie na Live Aid, lebo zvyšok filmu stojí za hovno.
Gotham (2014) (seriál)
toto sa ani guilty pleasure neda nazvat. preco to vlastne pozeram?!
Interstellar (2014)
a tomu volovi, co robil preklad do slovenciny na kinoverziu asi cez google translator, by som odtal ruky. otras. este stastie, ze viem anglicky. i ked v tomto pripade asi bohuzial...
Strážci Galaxie (2014)
na prave taketo akcne vesmirne scifi som cakal dlllllheeeee roky. vďaka!
Je těžké být bohem (2013)
1 hviezda za formu. 7 a pol hodinove Satan Tango bolo zazivnejsie, ako toto "dielo". artfilm 2014
Život Adèle (2013)
film roku. bez debaty. artfilm 2013
Zkrat (2011)
rakusky televizny film, na urovni Kobra 11. tu rezisersku napaditost vidite preboha kde, vazeni najviac bodovani?!
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
dobry, ale uplne zbytocny film. Okrem preciznejsieho (vlastne ani nie, filmovejsieho?) spracovania, NIČÍM vynimocny "remake". Posledne styri Fincherove filmy okrem remeselnej vyroby, nemaju pre mna ziaden status vynimocnosti. Co je na rezisera Fight Club, Se7en a The Game, naozaj skoda. Jednoducho mi v nich chyba nieco, co by vo mne vyvolalo emocie a chut pozriet si ich zas a znova. Takeho Buttona si asi nepozriem uz nikdy, zatial co Fight Club poznam "jako sve boty" :(
Warrior (2011)
takto som nefandil od Petrohradu:)
Dar (2009)
minus 2 hviezdy za Brosnana a hroooooooznu Sarandonku