Recenze (421)
Stopy zmizelých (2008)
Snaha se cení. Originální námět a netradiční prostředí, ale to zpracování....
Kniha krve (2009)
Začátek nadějnej ale od staženýho obličeje z kůže se to vleče a nudí. No a opět nevyužitý potenciál což hodně mrzí, protože tohle bylo hodně originální...
Evoluce (2001)
Kombinace sci-fi, komedie, samotného příběhu a výborných herců funguje velmi dobře :)
Noc je ještě mladá (2011)
Klasická americká ožrávačka a k tomu hádky i udobřování s kočkama a happy end jako třešnička. Navíc skvělý oldies soundtrack a neskutečná prsa Angie Everhart. Mělo to prostě své kouzlo...
Zámecká zrůda (1995)
Zrůdička se pořádně odhalí až ke konci filmu což byla celkem škoda, protože až s tím gradovala akce a něco se začalo dít. Oceňuji zvolené prostředí hradu a neobvyklý sexuální podtext vraždění.
Zkouška (2009)
Méně krvavá variace na Kostku se stravovala lehce....
Neznámí vetřelci (2008)
Originální to sice ano ale jinak na tom nebylo nic co by už nebylo viděno jinde tisíckrát lépe a stokrát hůře. Hvězda za snahu
Flesh for Frankenstein (1973)
Výborný Udo Kier, hudba a celkem hodně erotiky ale to je asi tak všechno :) 3/10
Obřad (2011)
První část parádní a napínavá, jak se ale začne točit vše kolem Hopkinse je to už slabší. Silné 3 hvězdy
Zabijáci osamělých srdcí (2006)
Hvězdami nabitá a stylová kriminálka inspirovaná skutečnými událostmi sice nepřináší extrémně ohromující zážitek, ale svůj účel plní bezchybně. 7/10