Recenze (421)
Bláznivá noc (2016)
Hrdina jedné role Jason Biggs se opět pokouší přijít s další komedií, která končí bohužel opět tragicky. Byť potenciál a prostor tam byl, ale....
Bláznivé námluvy (2013)
Hodně slaboučký odvar fotrů lotrů.Tohle si Váš čas rozhodně nezaslouží!
Bohemian Rhapsody (2018)
Nakonec se nechávám strhnout davem a dávám 5 hvězd, byť jsem byl nespokojen především se závěrem. Tam to chtělo zahrát víc na city - příznaky AIDS, v pozadí pěkně Show must go on a tam by slza jistě ukápla...no nic...nejlepší film a nejlepší mužský herecký výkon roku 2018 bychom měli...
Boj (2007)
Sice to má pár much ale jinak frčí akce od začátku do konce a to máme přece rádi, nebo ne? :)
Bony a klid 2 (2014)
Děkujeme pane Olmere, odejděte. Naprosto zbytečný film. Nebýt pár dobrých vtípků a staré party dal bych odpad!
Bourneův odkaz (2012)
Slabá křeč je znát ale funguje to a celkem fajn...pokud budou následovat další díly možná z toho bude víc...zatím lepší střed
Bunkr (2001)
Slabý odvar Bunkru smrti, který byl aspoň trochu děsivý. Tohle je nezajímavá a neakční nuda, která hodně mrzí, protože z tak krásného námětu se dá získat mnohem víc.
Bunkr smrti (2008)
Po shlédnutí druhého a třetího dílu musím zvýšit hodnocení a konstatovat, že ač je každý díl jiný a silný v jiných ohledech tohle bylo asi nejlepší a skutečně vystihuje název bunkr smrti.
Cabin Fever (2016)
Zatím 4. díl vsází na akci a postupnou destrukci těl i psychiky hlavních postav. Je to v podstatě znovu natočený první díl ale samozřejmě s větší dávkou napětí, akce a krve. Co zůstalo stejné je debilita všeho a všech.. například dřevěná bouda která neshoří, střídání dne a noci ve třech záběrech nebo puška, které dojdou náboje, opět zázračně střílí...no je toho neskutečně mnoho. Pak tu máme pokusy o několik zvratů a uměle vykonstruované naděje pro pokračování dalším dílem ( prý bude a dejte na mě že nebude navazovat). I přes to všechno to celkem bylo oproti 1. dílu stravitelné a ta legendární scéna eutanázie nebo úchylná policistka, to chce krvavou hvězdu navíc.
Cabin Fever (2002)
Nudné, naivní a hodně hodně stupidní...