Recenze (169)
Fantastická čtyřka (2015)
Plochý, nezáživný dej pre nechápavé a zabrzdené, americké detičky. Marvel ide svojou tvorbou do sračiek. Pár nápadov dobrých, ale celkový dojem je nuda a 10 minút po vzhliadnutí som mal zase plnú hlavu starostí. Zábava nula, akcia nula, dej nula nula a ani žiadna sympatická postava. Boh s Marvelom!
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Netuším čím ma tento seríál zaujal. Snáď nevtieravými a charizmatickými postavami, vyváženým, nezadrhavajúcim a navezujúcim dejom. Bez tlaku na dialógy, atmosféru, či nedokonalými, dokonalými trikmi :) Tu nájdete všetko z modernej kinematografie...Počiatok, Matrix, Horizont Udalostí...iba jeden citát:: "čo je rýchlejšie ako svetlo?....myšlienka".
Terminator Genisys (2015)
Ja ti nevím Karle. Natočiť ďalší diel=samovražda. Celé je to umelé, nasilu tlačené, umelo vykonštruované. Naviazanie na predchádzajúce diely brzdí dej i akciu. Je to ťažkopádne s neprirodzenými dialógmi. Pri skákaní z času do času človek stráca zdravý rozum a čaká bezduché tresk, bum, bác, ale musí si sakra počkať. Na konci si povie...je to už fakt koniec..? P.S: Arny ma pekný úsmev .))
Jurský svět (2015)
Čakal som klasiku. Zlého dinosaura, ktorý bude naháňať strach a žrať ľudí spôsobom aby sa na to mohli pozerať i 10 ročné deti. Už po prvým minútach som bol milo prekvapený. Doslova som nasával atmosféru parku a tešil sa čo za "nestvúry" si pre nás nachystali páni animátori... Fungujúce herecké obsadenie, kde nejde nevyzdvihnúť Pratta. Vhodná, nerušivá hudba, slušný dej i akcia, ktorá sa ani za 2 hodiny neopozerá dáva tomuto filmu "šmrnc".
Dítě číslo 44 (2015)
Celé to stojí a padá na Hardym. Dialógy mu vôbec nejdú, sú umelé a nezáživné (možno to je dabingom). Najlepšie je keď mlčí, maximálne niečo zachrčí alebo zamrmle a zhrbene, s drsným výrazom v tvári sa pohybuje na scéne. Dej teda nič moc, ale atmosféra povojnového Ruska vynikajúca.
Princezna a žabák (2009)
Chvíľu vtipné, chvíľu smutné, potom strašidelné a nakoniec dojímavé. Pár hluchých miest a dialógov však nezatieni ten pocit keď pobozkáte tú veľkú ropuchu na záhrade. Jazýčkovú!
Na vlásku (2010)
Prečo má preboha princezná v českom dabingu maďarské meno? Krásna, vtipná, dojímavá rozprávka, ktorá poteší telo i dušu a ani tvrďák s mozoľmi od otrockej práce sa nemusí hanbiť za slzy na krajíčku :)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Za dve hviezdy to nie je. Aj keď, po tom ako sa na scéne objavil domček pána Haukýho, s manželkou vítajucou svojho manželíka akoby prišiel z 12 hod. šichty z obchoďáku, som siahal po ovládači, že som zase zaspal na gauči. Dejovo ploché, nudné až trápne. Sled udalostí je zbytočne nasilu vykonštruovaný, nelogický. Dialógy sú umelé a nezáživné. Takže 3, za akciu a to že mám slabosť pre marvelov. Dúfam, že trojka už nebude iba o povinnosti točiť ďalšie diely pokiaľ to zarába...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
2 týžne príprav na zhliadnutie sú tu. Deti dostali do večere slabé sedatíva, manželka súhlasila po 3 dňoch uisťovania, že tam nebudú ubližovať deťom a žiadne rezanie končatín. Tma, počuť iba slabé vrnenie transformátora niekde z domáceho kina. Hlasitosť 30. Manželka po 10 minútach berie do rúk tablet a so slovami "to je riadna pi**vina", otváre Modrého koníka. Akčná rezačka bez zbytočnej omáčky. Vynikajúca post apokalyptická atmosféra. Jednoduchý, akčne vhodný dej. Nádherné kostýmy, dokonalé kulisy, triky. Potešil gitarista a nápad s tyčovými húpačkami. Film, ktorý spôsobí lobotómiu mozgu a človek aspoň na chvíľu "vypne" :)
36. komnata Shaolinu (1978)
Musím uznať, že v 80-tich rokoch to musela byt "kung-fu" pecka. Dialógy, herecké výkony (mimika tváre a gestá rukami) však pôsobia neuveriteľne neprirodzene až prihlúplo. To je ale herecká škola z "Ďalekého východu", a i dnes by som za tie opičky a zbytočne zdvihnuté ukazováky rozdával tatranky (po krku).