Recenze (432)
Manžel na zkoušku (2018)
Eeee ne. Tenhle remake se tedy moc nepovedl.
Matka versus android (2021)
Moc nevím, jaké hodnocení dát. Nebylo to vyloženě špatné, ale ten konec? Proč takový konec ... Celou dobu jsem čekala na nějakou akci a ono nic. Mělo to ale fakt potenciál.
Kvílení (2016)
Asi nejděsivější horor, jaký jsem viděla. A že mě jen tak něco nevyděsí - tady máte neustále pocit, že je to všude kolem vás...
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Neurazilo to, ale ani to nijak nenadchlo. Je to jako pokus o remake prvního dílu. No nevím... nějak to ve mě nic nezanechalo. Škoda.
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Hmmm ... taková reklama na útulek.
Služka (2021) (seriál)
Wow!
Roztříštění (2019)
Pecka!
Kyslík (2021)
Upřímně... nevím. Trochu jako Pohřben zaživa, s tak trochu americkým koncem. Možná.
Červená tečka (2021)
Nic světoborného to není, ale sem tam jsem se přeci jen kousla do rtu. Klasický survival s docela překvapivým koncem.
Rozlučka (2021)
Vůbec nechápu tohle nízké hodnocení. Za mě super. Samozřejmě bylo to předvídatelné, ale rozhodně to nenudilo.