Recenze (37)
Doktor z hor (1992) (seriál)
fuj shit a podobně
Korgoth of Barbaria (2006) (TV film)
škoda že je jen jedna epizoda, ale jinak luxusní
Shrek (2001)
Animák jak se patří. Spousta pohadkových postav na jednom místě a spousta vtipu. Jednoznačných 5 hvězd
Trosečník (2000)
Stále mám na krajíčku, když si vzpomenu na Wilsona. RIP Wilsone nikdy nezapomenu !!!
Policejní akademie (1984)
Sice tohle dávají v TV často, ale vždy pobaví.
Stmívání (2008)
hrůza viděl jsem jen tenhle díl. Už jen zmínka o dalších mi zvedá žaludek, slaďárna pro holky a 4% nic v tom jiného nevidím.
Hory mají oči 2 (2007)
slabší než první díl ale "Barbar Hovnar" mě dostal
Mrazík (1964)
Film bez kterého se neobejdou vánoční svátky. Klasika,kult co ještě dodat ? 5 hvězd
Milionář z chatrče (2008)
Povedený film s pěkným dějem, který dokáže diváka zaujmout ať už tam hrají herci s kakaovou pletí. Zasloužené čtyři hvězdy.
Kolotoč (1996) (pořad)
Pořad hroznej , ale to co tam chodilo za lidi si to zaslouží aspoň tu jednu hvězdu :D. Soutěžící mě někdy opravdu pobavili.